Administrator biurowy

Administrator biurowy
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Zakres obowiązków:
  • Sporządzanie raportów i monitoring dokumentacji
  • Nadzór nad logistyką i magazynem, zarządzanie flotą
  • Kontrola dokumentów kadrowych, księgowych i współpracy z podwykonawcami
  • Negocjacje z dostawcami i obsługa administracyjna zespołu
  • Weryfikacja faktur oraz obsługa systemów CRM i Saldeo
  • Zarządzanie terminami płatności klientów
Wymogi:
  • Doświadczenie biurowe, biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Komunikatywność, punktualność oraz umiejętność organizacji pracy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę/zlecenie, pełny etat (pon.-pt., 9:00-17:00)
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dostęp do siłowni oraz możliwości rozwoju w środowisku biznesowym

Podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie

Lokalizacja: wielkopolskie / Gniezno

Archiwizacja dokumentów, prace biurowe.Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości usług. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze:komputer, telefon, drukarka, itp. Nadzór nad dokumentami, z...

Więcej

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

Dodano: wczoraj

Firma: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

szczegóły oferty: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091Zadania wykonywane na stanowisku:1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy:- wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do...

Więcej
/