Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu

Ogłoszenie numer: 9923713, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową, w tym archiwizacja i organizacja.
  • Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski i odwrotnie.
  • Współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów oraz kontakt z zagranicznymi partnerami.
  • Udział w usprawnianiu wewnętrznych procesów oraz procedur.
  • Współpraca z działem kadr.
  • Monitorowanie budżetów projektów.
  • Wsparcie administracyjne dla współpracowników.
  • Dbanie o płynność funkcjonowania biura i dobrą atmosferę pracy.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Biegłość w korzystaniu z Google Sheets, Docs i innych narzędzi biurowych.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i zaangażowanie.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – szukamy osoby otwartej, komunikatywnej.
  • Stała obecność w Toruniu lub Bydgoszczy (drugi etap rekrutacji w Toruniu).
Mile widziane:
  • Doświadczenie w administracji, koordynacji projektów lub pracy międzynarodowej.
  • Wykształcenie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektami.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz.
  • Służbowy laptop i telefon.
  • Elastyczną możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.
  • Wsparcie merytoryczne oraz przeszkolenie na start.
  • Przyjazną atmosferę i zespół wspierający rozwój.
  • Przestrzeń do rozwoju kariery i możliwości awansu w firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Dodano: dzisiaj

Firma: BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: śląskie / Świętochłowice

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy....

Więcej

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Dodano: dzisiaj

Firma: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min....

Więcej
/