Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie. W Polsce jesteśmy liderem rynku.
Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.
Firma w swojej ofercie posiada sprzęty CAT od 1 tony do ponad 100 tonowych jednostek. Bergerat Monnoyeur posiada 16 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sprzedaż maszyn nowych to tylko część działalności, dla Klientów są dostępne także maszyny używane oraz na wynajem. Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Bergerat Monnoyeur posiada rozbudowaną sieć serwisową - oprócz serwisów stacjonarnych są też mobilni Mechanicy, którzy dokonują napraw i przeglądów bezpośrednio u Klienta.
W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, tel. komórkowy;
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
- Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
- Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
- Spotkania integracyjne, szkolenia.
- Przygotowywanie umów sprzedaży maszyn nowych, używanych oraz umów wynajmu maszyn na podstawie ustalonych procedur;
- Nadzór i wspieranie procesu rezerwacji oraz fakturowania maszyn;
- Współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi;
- Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja niektórych akcji sprzedażowych i wydarzeń regionalnych;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentacji sprzedażowej i przestrzeganie obowiązujących procedur w tym zakresie;
- Poszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i przesyłanie informacji o toczących się postępowaniach;
- Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Znajomość języka angielskiego;
- Dobra znajomość pakietu Office;
- Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.