Administrator / Administratorka Sprzedaży

­Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie. W Polsce jesteśmy liderem rynku.

Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.

Firma w swojej ofercie posiada sprzęty CAT od 1 tony do ponad 100 tonowych jednostek. Bergerat Monnoyeur posiada 16 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sprzedaż maszyn nowych to tylko część działalności, dla Klientów są dostępne także maszyny używane oraz na wynajem. Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Bergerat Monnoyeur posiada rozbudowaną sieć serwisową - oprócz serwisów stacjonarnych są też mobilni Mechanicy, którzy dokonują napraw i przeglądów bezpośrednio u Klienta.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

Do działu Sprzedaży poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Administrator / Administratorka Sprzedaży
Miejsce pracy: Góra Libertowska 34, 30-444 Libertów

 

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, tel. komórkowy;
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
  • Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
  • Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
  • Spotkania integracyjne, szkolenia.
Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie umów sprzedaży maszyn nowych, używanych oraz umów wynajmu maszyn na podstawie ustalonych procedur;
  • Nadzór i wspieranie procesu rezerwacji oraz fakturowania maszyn;
  • Współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi;
  • Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja niektórych akcji sprzedażowych i wydarzeń regionalnych;
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentacji sprzedażowej i przestrzeganie obowiązujących procedur w tym zakresie;
  • Poszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i przesyłanie informacji o toczących się postępowaniach;
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży na podobnym stanowisku min. 2 lata;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość pakietu Office;
  • Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

Podobne oferty

Asystentka / Asystent ds. Sprzedaży

Dodano: 2025-04-16

Firma: TBS Consulting

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Białołęka/Targówek

Zakres obowiązków: Analiza bazy klientów oraz monitorowanie ich aktywności w systemie CRM (Salesforce). Wsparcie zespołu sprzedażowego poprzez przygotowywanie raportów oraz analiz rynkowych. Kontrola efektywności działań sprzedażowych i marketingowych....

Więcej

Asystent Działu Sprzedaży

Dodano: 2025-04-16

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Budowanie i umacnianie relacji z klientami B2C i B2B, zarządzanie umowami. Kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wspieranie procesów sprzedażowych, korzystanie z systemu CRM. Raportowanie działań, analiza danych. Wykonywanie prezentacji i szkoleń dla...

Więcej
/