- pilnowanie kalendarza zabiegów- informowanie klientek o oferowanych usługach i produktach, kartach podarunkowych- aktywna sprzedaż usług i produktów, proponowanie dodatkowych zabiegów odpowiadających potrzebom- przyjmowanie płatności i wystawianie rachunków- kontakt telefoniczny i mailowy (rezerwacja i potwierdzanie wizyt)- kontrola zaopatrzenia salonu- zamawianie brakujących materiałów- dbanie o wizerunek firmy (estetykę recepcji, Sali, gabinetów, części wspólnych)- koordynacja akcji marketingowych- utrzymywanie porządku w częściach wspólnych- kompleksowa obsługa social mediów oraz Booksy- aktualizacja kart klientek o dane płatnicze, terminy zabiegów i oferowane usługi- witanie klientek i kierowanie do właściwego pracownika
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:Wykształcenie min. średnie, wysoki poziom kultury osobistej, znajomość programów Microsoft Office, umiejętności komunikacyjne, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, sumienność, umiejętności organizacyjne i prowadzenie dokumentacji, pozytywne nastawienie, miła aparycja