Asystent

Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 137100

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami
  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 6447,81 zł brutto
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
     

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka do dokumentów
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku III piętrowym; przestrzeń pracy KIS: III piętro
  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy, bez platformy dla osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – wejście główne, schody
  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – parter budynku
  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz. U. 2019 poz. 1696)  m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku w przestrzeni publicznej – przed budynkiem IAS we Wrocławiu
  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością

Zakres zadań

  • Prowadzi w pierwszej instancji postępowania w sprawach dotyczących wiążącej informacji akcyzowej (WIA) w celu rozpatrzenia wniosku i wydania stosownego rozstrzygnięcia w spójności z dotychczas wydanymi rozstrzygnięciami, a także prowadzi postępowania w sprawach zmiany albo uchylenia WIA; w tym przygotowuje projekty pism i decyzji na potrzeby opodatkowania podatkiem akcyzowym
  • Współpracuje z instytucjami naukowymi, laboratoriami i innymi placówkami badawczymi w celu zapewnienia prawidłowości i jednolitości w zakresie stosowania przepisów prawa i klasyfikacji taryfowej wyrobów akcyzowych pobranych do badań
  • Prowadzi w formie elektronicznej rejestr spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentacji
  • Współpracuje z komórkami prowadzącymi postępowania w II instancji; opracowuje projekty pism merytorycznych kierowanych do II instancji w zakresie spraw prowadzonych w związku z odwołaniem złożonym przez podatnika (m.in. ustosunkowanie się do zarzutów zawartych w odwołaniu)
  • Obsługuje informacje telefoniczne i e-mailowe dla klienta zewnętrznego w zakresie właściwości rzeczowej komórki oraz przygotowuje wersje zanonimizowane informacji dot. rozstrzygnięć WIA w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji osobom zamierzającym skorzystać z instytucji wiążącej informacji akcyzowej
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi w zakresie klasyfikacji w związku z zapytaniami innych organów skarbowych
  • Przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom
  • Przygotowuje wystąpienia o zajęcie stanowiska w zakresie zagadnień związanych z wydawanymi rozstrzygnięciami, zgodnie z obowiązującymi procedurami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w szczególności w zakresie klasyfikacji taryfowej wyrobów na potrzeby podatku akcyzowego oraz Ordynacji podatkowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość Nomenklatury Scalonej (CN), oraz zasad klasyfikacji
  • Znajomość przepisów z zakresu wiążących informacji akcyzowych i postępowań podatkowych
  • Dobra znajomość edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego
  • Odpowiedzialność
  • Rzetelność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • Kreatywność, umiejętność argumentowania

Podobne oferty

Office Manager / Financial and HR Assistant

Dodano: 2024-05-15

Firma: REVERA Polska sp. z o.o

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower

REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus,...

Więcej

Asystent / Asystentka Centermanagement

Dodano: 2024-05-14

Firma: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie...

Więcej
/