Asystent / Asystentka

Firma Wadim Plast działa na rynku od ponad 30 lat i zajmuje się sprzedażą maszyn i urządzeń min. japońskich do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych metodą wtryskiwania. Jak również produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych i produkcją form wtryskowych. Nieustannie rozwijamy się i oferujemy innowacyjne rozwiązania dla branży tworzyw sztucznych.

Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Reguły
Opis stanowiska:
  • Działania marketingowe
  • Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach
  • Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Kontakt z klientami i firmami współpracującymi
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów 
Mile widziane:
  • Zainteresowanie marketingiem
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dokładność i zaangażowanie w pracę
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i długofalowej współpracy
  • Rozwój zawodowy - szkolenia podnoszące kompetencje
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karty Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Dobrą atmosferę w pracy w zaangażowanym zespole
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Travel Assistant

Dodano: dzisiaj

Firma: Eryk Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a part of our team you will be responsible for: Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers Ensuring the quality of accommodation is according to...

Więcej

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Dodano: dzisiaj

Firma: Urząd Dozoru Technicznego

Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów. Nasze...

Więcej
/