Asystent / Asystentka działu handlowego

OLDAR GROUP SP.ZO.O, jedna z przodujących firm sektora spożywczego,
w związku w ciągłym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko:

Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa (okolice), Sokołów (pow. pruszkowski)

 

Pracownik odpowiedzialny będzie za:
  • Wsparcie Dyrektora Zakupów,
  • Współpracę z klientem wewnętrznym w zakresie tworzenia, wdrożenia oraz rozwoju strategii zakupu jaj zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
  • Negocjacje ze strategicznymi dostawcami i monitorowanie realizacji zobowiązań umownych,
  • Monitorowanie i optymalizację stanów magazynowych,
  • Analizę wyników sprzedaży, trendów rynkowych i konkurencji,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami,
  • Pozyskiwanie nowych dostawców, zapewniając płynny proces dostaw i najlepsze warunki dostaw,
  • Kontrolę realizacji dostaw,
  • Inicjowanie, planowanie i analiza wyników kampanii promocji sprzedaży, sporządzanie raportów.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku Handel, Ekonomia,
  • Co najmniej 2-3 lata doświadczenia zawodowego w handlu lub sprzedaży,
  • Operatywność, inicjatywa oraz skuteczność działania pod presją czasu,
  • Doskonałe umiejętności analityczne, negocjacyjne, interpersonalne,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność, umiejętność nadawania priorytetów,
  • Znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel).
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, które otrzymasz zawsze na czas,
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o mocnej i rozwijającej się pozycji na rynku,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Udział w realizacji nowych projektów,
  • Możliwość rozwoju w firmie i podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoimi umiejętnościami i aspiracjami,
  • Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy na stanowisku.
/