Administrator Nieruchomości

Ogłoszenie numer: 4212526, z dnia 2021-02-05

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów" Administracja Osiedla „Domaniewska II" w Warszawie zatrudni osobę na stanowisko Administratora Nieruchomości.

 

Administrator Nieruchomości

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:

  • bezpośrednia obsługa Mieszkańców, np. przyjmowanie zgłoszeń o awariach, pomoc w wypełnianiu wniosków odnośnie dodatków mieszkaniowych,
  • nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placów zabaw,
  • nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości,
  • udział w przeglądach obligatoryjnych nieruchomości,
  • współpraca z Dz. Technicznym w zakresie zgłaszania i usuwania awarii i usterek oraz dbałości o właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia,
  • współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych i wykonań, lustracji, inwentaryzacji,
  • odpowiedzialność za powierzoną dokumentację dotyczącą lokali mieszkalnych, użytkowych oraz terenów zewnętrznych,
  • bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających,
  • współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej.

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie,
  • co najmniej 12-sto miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
  • zdolności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu.

Oferujemy

  • umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem,
  • pracę w zgranym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
/