Starszy Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Starszy Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
miejsce pracy: Warszawa, ul. Wałbrzyska 46
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • samodzielne przygotowywanie raportów, dokumentów i korespondencji w języku polskim i angielskim;
  • organizowanie oraz koordynowanie spotkań;
  • zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentacji;
  • gromadzenie i archiwizacja dokumentacji;
  • zarządzanie kalendarzem personelu medycznego.
Od kandydatów oczekujemy:
  • biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum C1, pozwalającą na swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny;
  • min. rocznego doświadczenia na stanowisku administracyjnym w placówce medycznej;
  • doskonałej znajomości programów MS Office;
  • umiejętności komunikacyjnych: łatwość nawiązywania kontaktów, budowania relacji;
  • umiejętności organizacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie;
  • kompleksowe wdrożenie do pracy;
  • pracę w zespole zaangażowanych oraz przyjaznych osób;
  • realne możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur spółki;
  • dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy.

Podobne oferty

Technik administracji (staż)

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, pracowitość, wysokie umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista,

Więcej

Technik administracji (staż)

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane w zakresie geodezji, ochrony środowiska, zarządzania, administracji lub pokrewne), umiejętność pracy w zespole,...

Więcej
/