Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Złotów
Ogłoszenie o naborze Nr 144233

Warunki pracy

· praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w siedzibie tut. jednostki (na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),


· możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,


· częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,


· oświetlenie naturalne i sztuczne,


· praca przy monitorze powyżej 4 godzin na dobę,


· praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,


· praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne,


· stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane  do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych,


· pomieszczenie klimatyzowane,


· stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,


· narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,


· stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, na tej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników,


· zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą,


· pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze), brak windy,  podjazd do budynku Komendy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, konieczność poruszania się po budynku, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Zakres zadań

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją typu EZD;
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami;
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, prowadzenia sprawozdawczości archiwalnej, udostępnianie dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  • przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy powiatowej;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  • wprowadzanie informacji z zakresu dokumentacji analityczno-syntetycznej prowadzonej przez Sekcję do baz danych;
  • organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;
  • zastępowanie osoby prowadzącej sprawy kadrowo-płacowe w czasie jej nieobecności;
  • przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby i Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kat. B
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietów MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej
  • znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • szkolenie archiwistów min. I stopnia lub doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego;
  • odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków

Podobne oferty

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Dodano: dzisiaj

Firma: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja...

Więcej

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Dodano: wczoraj

Firma: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów,...

Więcej
/