W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań:
1. Obsługa międzynarodowych klientów strategicznych firmy w zakresie rozliczania i fakturowania, w szczególności:
* Poprawne i terminowe rozliczanie kosztów ujętych w fakturach przychodzących i wychodzących;
* Sprawdzanie poprawności faktur i rozliczeń;
* Wyjaśnianie rozbieżności w rozliczeniach i uzgadnianie poprawnych wersji rozliczeń i faktur;
* Praca w dedykowanych systemach IT;
* Tworzenie prostych raportów.
2. Proaktywne usprawnianie procesu obsługi klientów poprzez:
* Proponowanie działań doskonalących i zaradczych;
* Poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi klienta.
3. Współpraca z innymi zespołami:
* Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach;
* Bieżąca komunikacja dot. obsługiwanych faktur.
4. Udział w telekonferencjach (w języku angielskim).
Oczekiwania wobec kandydata:
- Doświadczenie w obszarze finansów lub rozliczeń lub fakturowania,
- Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
- Analityczny sposób myślenia,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność organizowania pracy własnej,
- Zorientowanie na szczegóły,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ transportowej oraz studia z zakresu finansów/ rachunkowości
- Znajomość obsługi EXCEL (podstawowe funkcje i formuły, tabele przestawne),
- Wykształcenie wyższe.
Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:
Warunki zatrudnienia:
- Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
- Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.
Kultura i rozwój:
- Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
- Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
- Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
- Dofinansowanie nauki - kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
- Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
- Indywidualne szkolenie wstępne.
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.