Specjalista ds. infrastruktury i administracji

Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. infrastruktury i administracji
Miejsce pracy: Szczecin
Twój zakres obowiązków:
  • Bieżący nadzór nad stanem technicznym i wyposażeniem obiektów i instalacji Spółki m.in. poprzez zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
  • Organizacje prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów i sprzętu Spółki oraz prowadzonych remontów, modernizacji i inwestycji.
  • Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami); poszukiwanie rozwiązań optymalnych kosztowo dla Spółki.
  • Obsługę administracyjną floty Spółki (wznawianie polis, zgłaszanie nowych pojazdów, zgłaszanie i rozliczanie szkód).
  • Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
  • Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
Oczekujemy od Ciebie;
  • Wykształcenia wyższego;
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym;
  • Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
  • Umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
  • Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
  • Dobrej znajomości MS Word i Excel;
  • Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej renomie rynkowej, będącej częścią międzynarodowej Grupy SUEZ.
  • Umowę o pracę na pełen etat na czas określony.
  • Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych.
  • Dofinansowanie przez Pracodawcę nauki (np. kursy specjalistyczne, języki obce).
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Pracodawcę.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny, grupowe ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport na preferencyjnych warunkach.
  • Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego.
/