DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Modlniczka
Nr Ref.: SP/04/2021
Opis stanowiska:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z korektami (przygotowywanie segregatorów, kontakt z działem S&F)
- Wystawianie korekt dla Klientów (produkty przeterminowane, zwroty itd.)
- Monitorowanie poprawności wystawionych korekt
- Ewidencja potwierdzeń odbioru korekt przez Klientów
- Reklamacja w systemie CRM, zamykanie spraw po zakończeniu
- Wystawianie w systemie wezwań do zapłaty (przygotowanie w CRMie)
- Przygotowywanie raportu należności i komunikacja do Działu Sprzedaży
- Obsługa skrzynki mailowej dot. reklamacji
Wymagania:
- Wykształcenie średnie / wyższe
- Praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- Dobra organizacja pracy
- Dostępność 5 dni w tygodniu w godz. 8:00-16:00
- Aktualne badania SANEPID (możliwość wyrobienia w trakcie zatrudnienia)
- Znajomość j.angielskiego na poziomie B2
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Wsparcie opiekuna w początkowym okresie zatrudnienia
- Szkolenia wdrożeniowe i doskonalące
- Możliwość pracy i rozwoju w środowisku międzynarodowym