Specjalista ds. administarcji

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Specjalista ds. administarcji
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/24/0495
OBOWIĄZKI:
• Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia• Sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących asystentury dla osób z niepełnosprawnością• Prowadzenie wypożyczalni specjalistycznego sprzętu•Współpraca z samorządami i organizacjami zewnętrznymi o podobnym profilu w zakresie działań na rzecz studentów z niepełnosprawnością•Pozyskiwanie środków na działania związane z niepełnosprawnością•Prowadzenie spraw dotyczących dostosowania procesu dydaktycznego dla studentów z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz ze szczególnymi potrzebami•Działania na rzecz zwiększenia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie dostępności Uczelni•Wsparcie dziekanatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : INICJATYWA I SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Podobne oferty

Specjalista ds. Administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: Elektronika Spółka Akcyjna

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do...

Więcej

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Puławska 455

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki...

Więcej
/