Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/24/0498
OBOWIĄZKI:
-wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania (czynności do zapoznania się),-przygotowywanie akt do archwium,-przygotowywanie akt do brakowania,-rejestrowanie korespondencji sądowej,-obsługa urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: odporność na stres


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Podobne oferty

Pracownik sekretariatu kancelarii

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty...

Więcej

Sekretarka

Dodano: 2024-11-21

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Odbieranie telefonów, zapis na zajęcia, prowadzenie działalności od strony formalnej - umowy z rodzicami, bieżące zamówienia niezbędnych pomocy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej
/