Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Sekretarka
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/24/2412
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa Czytelni akt.2. Wykonywanie czynności w archiwum: wynoszenie i przynoszenie akt, podkładanie akt, sporządzanie spisów archiwalnych.3. Prowadzenie Biura Podawczego.4. Wykonywanie czynności pomocniczych w Wydziałach i Oddziałach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Podobne oferty

Pracownik sekretariatu kancelarii

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty...

Więcej

Sekretarka

Dodano: 2024-11-21

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Wałcz

-wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania (czynności do zapoznania się),-przygotowywanie akt do archwium,-przygotowywanie akt do brakowania,-rejestrowanie korespondencji...

Więcej
/