Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Sekretarka
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/0815
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Podobne oferty

Pracownik sekretariatu

Dodano: wczoraj

Firma: PERFECTCAR - SERWIS BLACHARSKO LAKIERNICZY GRZEGORZ PARDUBICKI PERFECTAUDIO

Lokalizacja: śląskie / Gołkowice

- obsługa bieżących spraw biurowych oraz klientów (telefonicznie, e-mailowo, osobiście);- wsparcie administracyjne działu sprzedaży i logistyki;- wprowadzanie i aktualizacja treści w sklepie internetowym firmy oraz na portalach ogłoszeniowych, także...

Więcej

Specjalista w Sekretariacie Instytutu Pedagogiki

Dodano: wczoraj

Firma: Uniwersytet Wrocławski

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Jana Władysława Dawida 1

Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty będzie odpowiedzialna z realizację zadań administracyjnych w Sekretariacie Instytutu Pedagogiki, w szczególności za: Obsługę...

Więcej
/