Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
zatrudni
referenta/specjalistę administracyjnego w Centrum Rozwoju Artysty
(umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy)
- organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów, porozumień o współpracy),
- poszukiwanie i publikacja ofert pracy dla studentów i absolwentów,
- redagowanie i publikowanie treści na temat projektów Centrum Rozwoju Artysty na stronie www.amuz.wroc.pl i w mediach społecznościowych,
- prowadzenie monitoringu losów zawodowych absolwentów,
- prowadzenie badań opinii pracodawców,
- wsparcie studentów w procesie aplikowania o stypendia i granty,
- pomoc w prowadzeniu ewaluacji projektów Centrum Rozwoju Artysty, w tym Biura Karier,
- współpraca z jednostkami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
- ukończone studia wyższe,
- komunikatywności i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność redagowania tekstów,
- dobra obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych,
- umiejętność szybkiego uczenia się, dobra organizacja pracy własnej,
- mile widziane doświadczenie w organizacji projektów i/lub wydarzeń.
Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w małym zespole, dla którego atmosfera, entuzjazm i zaangażowanie są ważnymi wartościami. Praca w Centrum Rozwoju Artysty stawia przed pracownikiem wyzwania, daje możliwość rozwoju wielu kompetencji związanych z tworzeniem i planowaniem projektów oraz ich promocją. Oferujemy dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.