Pracownik administracyjno- biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/24/1863
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do bonu energetycznego; zakładanie akt sprawy wnioskodawcy z uporządkowaną dokumentacją zgodnie z wytycznymi JRWA, rejestrowanie przyjętych wniosków w systemie komputerowym, tworzenie bazy danych wnioskodawców o bon energetyczny i jej aktualizacji; kompletowanie dokumentacji oraz dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej wniosków o bon energetyczny; przygotowywanie projektów informacji w sprawie ustalania prawa do bonu energetycznego.Jedna zmiana w godzinach od 07:30- 15:30 w dniach od poniedziałku do czwartku, 07:30- 14:30 w piątki.Oferta stażu dla osób zarejestrowanych, zamieszkałych w mieście Elbląg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe lub średnie, podstawowa znajomość urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera- Pakiet MS Office, osoba sprawna ruchowo i logicznie myśląca, komunikatywna, potrafiąca nawiązywać kontakty z ludźmi, pracować w zespole i radzić sobie w sytuacjach stresujących, kreatywna, uprzejma, dobrze zorganizowana, dokładna, obowiązkowa, skrupulatna, punktualna, sumienna, posiadająca umiejętność aktywnego słuchania i łatwość wypowiadania się oraz wysoką kulturę osobistą.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Podobne oferty

Pracownik biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

Lokalizacja: podlaskie / Radziłów

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków-...

Więcej
/