Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Salonami Firmowymi i Obsługi Klienta

OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej.

Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Salonami Firmowymi i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Garwolin
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • obsługa Biura Obsługi Klienta – głównie mailowa,
  • koordynowanie bieżącej pracy salonów,
  • tworzenie i uaktualnianie: zarządzeń, książek(materiałów dydaktycznych), procedur, instrukcji postępowania,
  • Help Desk dla salonów firmowych OCHNIK,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi,
  • wyliczanie premii dla osób pracujących w salonach OCHNIK,
  • przygotowywanie raportów i zestawień.
WYMAGANIA:
  • łatwość i sprawność pisania tekstów,
  • dobra znajomość programów komputerowych (MS Office),
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B,
  • uczciwość i bezkonfliktowość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć do podejmowania nowych wyzwań.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę na cały etat,
  • stabilne godziny pracy,
  • motywacyjny system wynagrodzeń,
  • miejsce pracy w siedzibie firmy w Garwolinie,
  • dodatkowe benefity związane z ZFŚS,
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj.
/