Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno–biurowych,
- budynek posiada częściowo udogodnienia dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- budynek jest wyposażony w windę.
Zakres zadań
- obsługuje kancelarię urzędu, w szczególności przyjmuje korespondencję wchodzącą składaną bezpośrednio przez interesantów, przesłaną za pośrednictwem operatorów usług pocztowych, poczty elektronicznej, elektronicznej skrzynki podawczej oraz rejestruje te wpływy w systemie EZD
- przygotowuje korespondencję do wysyłki poprzez rejestrowanie przesyłek w systemie EZD, generowanie i drukowanie Pocztowej Książki Nadawczej
- obsługuje system e-doręczeń
- udziela ogólnych informacji klientom urzedu oraz kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych
- wykonuje czynności związane z archiwizacją dokumentacji Kancelarii na zasadach opisanych w przepisach prawa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej lub w administracji publicznej
- znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Office oraz urządzeń biurowych (skaner, kopiarka, drukarka)
- komunikatywność i samodzielność
- wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy
- terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemu Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją (EZD)
- znajomość systemu e-doręczeń
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2