Administrator ds. Obsługi Klienta (E-Learning)

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids’ Family.


Administrator ds. Obsługi Klienta (E-Learning)
Katowice
ZADANIA
  • Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej
  • Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy
  • Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i zainteresowanymi instytucjami
  • Monitorowanie procesu rejestracji w tym opracowywanie raportów
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla naszego zespołu

WYMAGANIA
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy własnej, proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonała znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w dziedzinie E-Learningu lub Learning & Development
  • Znajomość platform edukacyjnych, takich jak Docebo, Saba, Cornerstone lub podobnego systemu zarządzania nauczaniem (LMS)

BENEFITY
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroką gamę szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


ZADANIA
  • Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej
  • Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy
  • Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i zainteresowanymi instytucjami
  • Monitorowanie procesu rejestracji w tym opracowywanie raportów
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla naszego zespołu

WYMAGANIA
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy własnej, proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonała znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w dziedzinie E-Learningu lub Learning & Development
  • Znajomość platform edukacyjnych, takich jak Docebo, Saba, Cornerstone lub podobnego systemu zarządzania nauczaniem (LMS)

BENEFITY

  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Praca zdalna w czasie pandemii
BENEFITY
  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Praca zdalna w czasie pandemii

Podobne oferty

Pracownik ds. obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)

Dodano: 2021-05-07

Firma: REMONDIS Górny Śląsk Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Orzesze

Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dot. przyjmowanych odpadów, Obsługa klienta punktów PSZOK, Współpraca z klientami: udzielanie informacji, wskazywanie pojemników, Rozliczanie, weryfikacja i wypełnianie dokumentów dot. zadań w zakresie realizacji...

Więcej

Koordynator Naborów i Obsługi Klienta

Dodano: 2021-05-07

Firma: Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę...

Więcej
/